Dodano: 18 Sty 2018, 22:34

Informacja dla Wystawców

Szanowni Państwo,

Przed nami 10 edycja Jarmarku Jakubowego, mamy nadzieję, że będzie wyjątkowa. W tym roku Jarmark odbędzie się w terminie 19-22 lipca. Jak Państwo wiecie chętnych do udziału w naszym Jarmarku jest zdecydowanie więcej niż miejsc. Kluczowym kryterium wyboru, będzie asortyment , którym zamierzają Państwo handlować oraz termin zgłoszenia. Termin jest zdecydowanie mniej ważny, ale jeśli np. z 8 zgłoszeń o podobnym asortymencie organizator będzie musiał wybrać połowę – to wtedy kluczowym kryterium będzie termin przysłania zgłoszenia. Ograniczamy ilość wystawców z jednej grupy asortymentowej.

 

Uczestnictwo w jarmarku w poprzednich latach, nie gwarantuje miejsca wystawienniczego w edycji tegorocznej.

 

W związku z tym, że od 15 stycznia nasze województwo ma ferie zimowe kwestionariusz zgłoszeń pojawi się na stronie www.jarmarkjakubowy.pl od 15 lutego. Każdy wystawca, który przyśle zgłoszenie najpierw otrzyma potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez organizatora z prośba o przysłanie zdjęcia produktów do sprzedaży.

Szczególnie zależy nam na doborze wystawców z najbardziej oryginalnymi, niepowtarzalnymi produktami, niespotykanymi dotąd na szczecińskim rynku.

Znajdź nas na Facebooku

Kontakt

Organizatorzy:
Fundacja Dzieło Świętego Jakuba
ul. Świętego Jakuba 1,
70-543 Szczecin

 

Biuro czynne:

od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

 

Kontakt:

bozena@sw-jakuba.pl

tel. kom. 503 588 078 (p. Bożena Kordykiewicz)

www.jarmarkjakubowy.pl

© 2016 Wszelkie prawa zastrzeżone JARMARK JAKUBOWY

Projekt graficzny i realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin