REGULAMIN KONKURSU NA NAJŁADNIEJSZE STOISKO PODCZAS XII JARMARKU JAKUBOWEGO

  1. ORGANIZATOREM KONKURSU jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jakuba Apostoła w Szczecinie, z siedzibą przy ul. Świętego Jakuba 1, 75-543 Szczecin, NIP 8521885672.
  2. MIEJSCE KONKURSU: TEREN XII JARMARK JAKUBOWY (UL. Staromłyńska, Grodzka, Sołtysia, Plac Orła Białego, Staromiejska, Farna).
  3. TERMIN KONKURSU: 22-25.07.2021r.
  4. Cel konkursu:
  • Promocja zwyczajów, tradycji i kultury regionalnej.
  • Docenienie wystawców prezentujących najciekawiej zaprezentowane stoisko.
  1. Kryteria oceny:
  • materiały wykorzystywane w dekoracji stoiska,
  • wygląd zewnętrzny (walory estetyczne, technika, materiał, kształt, kolor, kompozycja, oryginalność, nowatorski pomysł),
  • oryginalność produktów jako element dziedzictwa kulturowego,
  • estetyka i aranżacja stoiska,
  • sposób ekspozycji i jakość jego obsługi.
  1. UCZESTNICY:

 Konkurs jest skierowany do wystawców XII edycji Jarmarku Jakubowego.

      7.STOISKA:

Stoiska powinny być przygotowane do  godz. 15.00 22 lipca 2021r.

  1. ZASADY GŁOSOWANIA:
    O zwycięstwie decydują:
    – 40% wagi głosy wystawców,
    – 60% wagi głosy organizatorów.
  1. NAGRODY:
    – I MIEJSCE: 500 zł
    – II MIEJSCE: 300 zł
    – III MIEJSCE: 150 zł
  1. WYNIKI KONKURSU zostaną ogłoszone przez Komisję Konkursową 25.07.2021r. o godz. 19.00 na Scenie Głównej.

Znajdź nas na Facebooku

Organizator

Parafia Rzymskokatolicka  
pw. Św. Jakuba Apostoła

ul. św. Jakuba Ap. 1
70-543 Szczecin

Kierownik techniczny

Dorian Sierek – tel. 501 858 223 
kierownik@katedra.szczecin.pl

Koordynator

Bożena Kordykiewicz – tel. 503 588 078
bozena@sw-jakuba.pl

 

 

www.jarmarkjakubowy.pl

© 2016-2023 Wszelkie prawa zastrzeżone JARMARK JAKUBOWY

Projekt graficzny i realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin