REGULAMIN KONKURSU NA NAJŁADNIEJSZE STOISKO PODCZAS XII JARMARKU JAKUBOWEGO
- ORGANIZATOREM KONKURSU jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jakuba Apostoła w Szczecinie, z siedzibą przy ul. Świętego Jakuba 1, 75-543 Szczecin, NIP 8521885672.
- MIEJSCE KONKURSU: TEREN XII JARMARK JAKUBOWY (UL. Staromłyńska, Grodzka, Sołtysia, Plac Orła Białego, Staromiejska, Farna).
- TERMIN KONKURSU: 22-25.07.2021r.
- Cel konkursu:
- Promocja zwyczajów, tradycji i kultury regionalnej.
- Docenienie wystawców prezentujących najciekawiej zaprezentowane stoisko.
- Kryteria oceny:
- materiały wykorzystywane w dekoracji stoiska,
- wygląd zewnętrzny (walory estetyczne, technika, materiał, kształt, kolor, kompozycja, oryginalność, nowatorski pomysł),
- oryginalność produktów jako element dziedzictwa kulturowego,
- estetyka i aranżacja stoiska,
- sposób ekspozycji i jakość jego obsługi.
- UCZESTNICY:
Konkurs jest skierowany do wystawców XII edycji Jarmarku Jakubowego.
7.STOISKA:
Stoiska powinny być przygotowane do godz. 15.00 22 lipca 2021r.
- ZASADY GŁOSOWANIA:
O zwycięstwie decydują:
– 40% wagi głosy wystawców,
– 60% wagi głosy organizatorów.
- NAGRODY:
– I MIEJSCE: 500 zł
– II MIEJSCE: 300 zł
– III MIEJSCE: 150 zł
- WYNIKI KONKURSU zostaną ogłoszone przez Komisję Konkursową 25.07.2021r. o godz. 19.00 na Scenie Głównej.