Dodano: 17 maj 2021, 14:17

Ważne informacje dla wystawców XII Jarmarku Jakubowego 2021

Drodzy Wystawcy,

Poniżej przesyłam istotne informacje, które ułatwią Państwu proces rejestracji i funkcjonowanie podczas XII Jarmarku Jakubowego 2021.

 

  • Przed przyjazdem każdy uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem 2021.
  • Nastąpiła zmiana organizatora. Każdy kto zarejestrował się przed tą zmianą, nie musi powtarzać rejestracji.
  • Dnia 22.07.2021r. każdy wystawca musi dokonać swojej rejestracji biurze Jarmarku Jakubowego.
  • Biuro znajduje się w budynku przy placu katedralnym, z napisem SEKRETARIAT KATEDRY.
  • W tym dniu będzie ono czynne od godziny 6.00.
  • Przy rejestracji niezbędny będzie numer Państwa zgłoszenia – otrzymał go każdy wystawca w e- mailu potwierdzającym udział w Jarmarku.
  • Podczas rejestracji otrzymacie Państwo  informację o numerze stoiska wystawienniczego (nie podajemy go wcześniej telefonicznie ani mailowo) oraz przepustkę na czasowy wjazd samochodu z towarem na teren Jarmarku. W związku z tym należy mieć ze sobą dokument potwierdzający numer rejestracyjny pojazdu oraz numer telefonu kierowcy.
  • Przepustkę umieszczamy w widocznym miejscu, za przednią szybą samochodu. Nieoznakowany przepustką samochód będzie odholowany przez funkcjonariuszy Straży Miejskiej.
  • W celu umożliwienia wszystkim wystawcom sprawnego rozłożenia stoiska prosimy
    o szybkie wypakowania towaru i wyjazd samochodu z terenu jarmarku. W czwartek do godziny 13.00, w pozostałe dni do godziny 10.00. Nie zastosowanie się do wymogów będzie skutkowało karą regulaminową oraz zajęciem kaucji. Dla wystawców z poza Szczecina będzie zorganizowany Parking oddalony od Jarmarku w odległości 300m. 
  • Osoby, które zgłosiły zapotrzebowanie na prąd powinny zabrać ze sobą długi (20-40m) przedłużacz- punkty poboru prądu nie są usytuowane przy każdym namiocie.
  • Każdy wystawca zobowiązany jest do przygotowania towaru na 4 dni wystawowe !!!
  • Jarmark kończy się w niedzielę o godzinie 20.00. Dopiero po tej godzinie można rozpocząć przygotowania do wyjazdu. 

W ŚRODĘ 21.07.2021R.  NIE OBSŁUGUJEMY WYSTWACÓW!

 

Znajdź nas na Facebooku

Organizator

Parafia Rzymskokatolicka  
pw. Św. Jakuba Apostoła

ul. św. Jakuba Ap. 1
70-543 Szczecin

Kierownik techniczny

Dorian Sierek – tel. 501 858 223 
kierownik@katedra.szczecin.pl

Koordynator

Bożena Kordykiewicz – tel. 503 588 078
bozena@sw-jakuba.pl

 

 

www.jarmarkjakubowy.pl

© 2016-2023 Wszelkie prawa zastrzeżone JARMARK JAKUBOWY

Projekt graficzny i realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin