Dodano: 06 lut 2025, 17:12

Szanowni Wystawcy

Tegoroczny Jarmark Jakubowy zaczynamy w czwartek 24 lipca.
W związku z remontem Placu Orła Białego oraz ulic przylegających do placu teren wystawienniczy podczas Jarmarku ulegnie zmianie. Aktualny plan z zaznaczeniem alejek handlowych dostępny jest w zakładce „Dla wystawców, rejestracja 2025”
Prace nad Jarmarkiem Jakubowym w Szczecinie już trwają.
W tym roku dostępne będą stoiska:

  • namiot organizatora 3/3
  • domek 2/3
  • teren pod namiot wystawcy (obowiązkowo proszę podać wymiary namiotów własnych)

Ze względu na ich jakość organizator rezygnuje z wynajmowania namiotów o wymiarach 2,5/2,5.
Parkowanie na terenie jarmarku:
W tym roku w zgłoszeniu jest zapytanie o parking.
Wystawcy, którzy wykupią parking będą uprawnieni do zaparkowania auta w wyznaczonym przez organizatora miejscu.
Bez wykupionego parkingu będzie ZAKAZ parkowania na terenie Jarmarku Jakubowego.
Chcemy się jak najlepiej do niego przygotować, tak aby Państwo wyjechali ze Szczecina z myślą: ” To był znowu bardzo udany jarmark”
Już można zgłaszać swój udział w Jarmarku Jakubowym.
Wystarczy jak co roku wypełnić formularz zgłoszeniowy, który dostępny będzie w zakładce „Dla wystawców, rejestracja 2025”
Przypominamy o konieczności zapoznania się z regulaminem. Zawarte są w nim odpowiedzi na wszystkie pytania, które nam Państwo później zadajecie.

Zapraszamy!

Znajdź nas na Facebooku

Organizator

Parafia Rzymskokatolicka  
pw. Św. Jakuba Apostoła

ul. św. Jakuba Ap. 1
70-543 Szczecin

Kierownik techniczny

Dorian Sierek – tel. 501 858 223 
kierownik@katedra.szczecin.pl

Koordynator

Bożena Kordykiewicz – tel. 503 588 078
bozena@sw-jakuba.pl

 

 

www.jarmarkjakubowy.pl

© 2016-2025 Wszelkie prawa zastrzeżone JARMARK JAKUBOWY

Projekt graficzny i realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin