Informacje dla wystawców – X Jarmark Jakubowy 19-22. lipiec 2018
Szanowni Państwo,
Przed nami 10 edycja Jarmarku Jakubowego, mamy nadzieję, że będzie wyjątkowa. W tym roku Jarmark odbędzie się w terminie 19-22 lipca. Jak Państwo wiecie chętnych do udziału w naszym Jarmarku jest zdecydowanie więcej niż miejsc. Kluczowym kryterium wyboru, będzie asortyment , którym zamierzają Państwo handlować oraz termin zgłoszenia. Termin jest zdecydowanie mniej ważny, ale jeśli np. z 8 zgłoszeń o podobnym asortymencie organizator będzie musiał wybrać połowę – to wtedy kluczowym kryterium będzie termin przysłania zgłoszenia. Ograniczamy ilość wystawców z jednej grupy asortymentowej.
Uczestnictwo w jarmarku w poprzednich latach,
nie gwarantuje miejsca wystawienniczego w edycji tegorocznej.
W związku z tym, że od 15 stycznia nasze województwo ma ferie zimowe kwestionariusz zgłoszeń pojawi się na stronie www.jarmarkjakubowy.pl od 15 lutego. Każdy wystawca, który przyśle zgłoszenie najpierw otrzyma potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez organizatora z prośba o przysłanie zdjęcia produktów do sprzedaży.
Szczególnie zależy nam na doborze wystawców z najbardziej oryginalnymi, niepowtarzalnymi produktami, niespotykanymi dotąd na szczecińskim rynku.