Rejestracja 2018

Dane wystawcy:

1. Pełna nazwa firmy

2. Imię i nazwisko

3. Adres: ulica, kod pocztowy, Miejscowość

4. NIP:

5. Adres mailowy

6. Powtórz adres mailowy

7. Nr telefonu

8. Faktura za udział w Jarmarku Jakubowym wysłana zostanie na podany adres e-mailowy do 7 dni po dokonaniu wpłaty.

Informacje techniczne dla organizatora:

1. Kategoria, do wyboru:

2. Rodzaj stoiska, do wyboru:

2.1. Podaj wymiary własnego namiotu (Szerokość / Głębokość) - podanie niepoprawnych wymiarów może spowodować nie zmieszczeniem się namiotu w wyznaczonym miejscu, co skutkować będzie przeniesieniem stoiska na koniec alejki:

3. Zamawiam stół (30 zł netto za 4 dni / szt):

3.1. Podaj ilość:

4. Zamawiam krzesła (10 zł netto za 4 dni / szt):

4.1. Podaj ilość:

5. Podłączenie do prądu – Uwaga! Za przekroczenie zamówionej mocy pobierana będzie kara w wysokości DZIESIĘCIOKRTOTNOŚCI podanej ceny:

6. Asortyment sprzedaży:

7. Uwagi:

TERMIN I GODZINY OTWARCIA IMPREZY

Termin imprezy: 19-22.07.2018r.

Czas trwania : czwartek 13.00 - 19.00, piątek 10.00 – 21.00, sobota 10.00 – 21.00, niedziela 10.00 – 19.00.

OKRES MONTAŻU I DEMONTAŻU STOISKA

Montaż: 19.07.2018r. w godz. 6.00- 13.00.

Demontaż: 22.07.2018r. w godz. 19.00 -21.00.

LOKALIZACJA

Lokalizację stoiska ustala organizator.

WARUNKI PŁATNOŚCI

Zapłata za udział w Jarmarku Jakubowym po potwierdzeniu zgłoszenia do 10.06.2018r. przelewem na konto: Bank Pekao 49 1240 3826 1111 0010 4886 1222

W przypadku braku terminowej wpłaty zgłoszenie zostaje odrzucone.

ZAOPATRZENIE

Zaopatrzenie stoisk odbywać się może w godzinach 7.00- 9.30. Wjazd z zaopatrzeniem wyłącznie za okazaniem przepustki wydanej przez organizatora.

Wysyłając niniejsze Zgłoszenie- umowę akceptujemy regulamin Jarmarku Jakubowego dostępny na stronie www.jarmarkjakubowy.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych.

Znajdź nas na Facebooku

Kontakt

Organizatorzy:
Fundacja Dzieło Świętego Jakuba
ul. Świętego Jakuba 1,
70-543 Szczecin

 

Biuro czynne:

od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

 

Kontakt:

bozena@sw-jakuba.pl

tel. kom. 503 588 078 (p. Bożena Kordykiewicz)

www.jarmarkjakubowy.pl

© 2016 Wszelkie prawa zastrzeżone JARMARK JAKUBOWY

Projekt graficzny i realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin