Rejestracja 2018

Dane wystawcy:

1. Pełna nazwa firmy

2. Imię i nazwisko

3. Adres: ulica, kod pocztowy, Miejscowość

4. NIP:

5. Adres mailowy

6. Powtórz adres mailowy

7. Nr telefonu

8. Faktura za udział w Jarmarku Jakubowym wysłana zostanie na podany adres e-mailowy do 7 dni po dokonaniu wpłaty.

Informacje techniczne dla organizatora:

1. Kategoria, do wyboru:

2. Rodzaj stoiska, do wyboru:

2.1. Podaj wymiary własnego namiotu (Szerokość / Głębokość) - podanie niepoprawnych wymiarów może spowodować nie zmieszczeniem się namiotu w wyznaczonym miejscu, co skutkować będzie przeniesieniem stoiska na koniec alejki:

3. Zamawiam stół (30 zł netto za 4 dni / szt):

3.1. Podaj ilość:

4. Zamawiam krzesła (12 zł netto za 4 dni / szt):

4.1. Podaj ilość:

5. Podłączenie do prądu – Uwaga! Za przekroczenie zamówionej mocy pobierana będzie kara w wysokości DZIESIĘCIOKRTOTNOŚCI podanej ceny:

6. Asortyment sprzedaży:

7. Uwagi:

8. Strefa - prosimy zapoznać się z mapą powyżej:

TERMIN I GODZINY OTWARCIA IMPREZY

Termin imprezy: 25-28.07.2019 r.

Czas trwania : czwartek 13.00 - 20.00, piątek 10.00 – 21.00, sobota 10.00 – 21.00, niedziela 10.00 – 20.00.

OKRES MONTAŻU I DEMONTAŻU STOISKA

Montaż: 25.07.2019r. w godz. 6.00- 13.00.

Demontaż: 28.07.2019r. w godz. 20.00 -22.00.

LOKALIZACJA

Lokalizację stoiska ustala organizator.

WARUNKI PŁATNOŚCI

Zapłata za udział w Jarmarku Jakubowym po potwierdzeniu zgłoszenia do 07.06.2019r. przelewem na konto: Bank Pekao 49 1240 3826 1111 0010 4886 1222

W przypadku braku terminowej wpłaty zgłoszenie zostaje odrzucone.

ZAOPATRZENIE

Zaopatrzenie stoisk odbywać się może w godzinach 7.00- 9.30. Wjazd z zaopatrzeniem wyłącznie za okazaniem przepustki wydanej przez organizatora.

Wysyłając niniejsze Zgłoszenie- umowę akceptujemy regulamin Jarmarku Jakubowego dostępny na stronie www.jarmarkjakubowy.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych.

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Dzieło Świętego Jakuba.
Wysyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu weryfikacji, w celach prowadzenia korespondencji, zawarcia umów, wystawienia faktury VAT, wprowadzenia danych osobowych do bazy danych i ich wielokrotnego przetwarzania obecnie i w przyszłości przez Fundację Dzieło Świętego Jakuba oraz na udostępnianie ich podmiotom trzecim – w celach informacyjnych i promocyjno-handlowych na podstawie zawartych umów, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000)oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Przyjmuje do wiadomości, że istnieje możliwość aktualizacji lub usunięcia danych osobowych. Dostęp do tych danych jest możliwy drogą mailową na adres: fundacja@sw-jakuba.pl

Znajdź nas na Facebooku

Kontakt

Organizatorzy:
Fundacja Dzieło Świętego Jakuba
ul. Świętego Jakuba 1,
70-543 Szczecin

 

Biuro czynne:

od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

 

Kontakt:

bozena@sw-jakuba.pl

tel. kom. 503 588 078 (p. Bożena Kordykiewicz)

www.jarmarkjakubowy.pl

© 2016-2019 Wszelkie prawa zastrzeżone JARMARK JAKUBOWY

Projekt graficzny i realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin