Dodano: 14 Lut 2017, 10:40

Informacja dla Wystawców

Szanowni Państwo,

w związku z coraz większym zainteresowaniem naszym jarmarkiem i co za tym idzie dwukrotnie większą liczbą zgłoszeń informujemy, że w tym roku bardziej restrykcyjnie podchodzimy do doboru wystawców. Kluczowym kryterium wyboru, będzie asortyment , którym zamierzają państwo handlować. Ograniczamy ilość wystawców z jednej grupy asortymentowej.

Uczestnictwo w jarmarku w poprzednich latach,

nie gwarantuje miejsca wystawienniczego w edycji tegorocznej.

Każdy zarejestrowany wystawca ze strony www.jarmarkjakubowy.pl otrzyma zwrotną informację z prośbą o przysłanie zdjęć swojego stoiska z asortymentem, które odzwierciedli faktyczną jakość sprzedawanego towaru. Prosimy nie wysyłać linku do strony.

Organizator zastrzega sobie prawo usunięcia ze sprzedaży artykułów niewskazanych w zgłoszeniu, bądź odbiegających od prezentowanych na zdjęciu.

Szczególnie zależy nam na doborze wystawców z najbardziej oryginalnymi, niepowtarzalnymi produktami, niespotykanymi dotąd na szczecińskim rynku.

Znajdź nas na Facebooku

Kontakt

Organizatorzy:
Fundacja Dzieło Świętego Jakuba
ul. Świętego Jakuba 1,
70-543 Szczecin

 

Biuro czynne:

od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

 

Kontakt:

bozena@sw-jakuba.pl

tel. kom. 503 588 078 (p. Bożena Kordykiewicz)

www.jarmarkjakubowy.pl

© 2016 Wszelkie prawa zastrzeżone JARMARK JAKUBOWY

Projekt graficzny i realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin